lördag, november 21, 2009

Slappdag.. Jag vaknade kl elva och har hunnit med att städa hela lägenheten.
- dammsugit
- torkat köksluckor
- fixat med blommor, (läs; när jag vaknade imorse hade katten vält ned TVÅ blomkrukor, SUCK)
- gjort rent dusch och toalett
- städat bland alla jackor,väskor etc. i hallen..
- rensat garderoben

Och efter allt detta hade jag samlat ihop en hel klädhög med saker som knappt kommit till användning och som inte kommer göra det heller.. Så jag skriv ett sms till min fina vän emma, om att hon ska visa mig hur man säljer saker på tradera. Känns roligt att man kan få pengar för sakerna ist för att dom bara ligger och tar plats.. Så vi får väl se hur det blir. Allt är nästan helt oanvändt.

Felicia, Lilla Neo och Emma var här på besök, vilket var super mysigt.! Ett tag sen man sågs, :) Så jag blev bortbjuden hem till Felicia ikväll, på lite vin och umgänge.. Och blev dessutom av med fyra par byxor från klädhögen jag skrev om lite tidigare.. Great!

Nu sitter jag och väntar på att min underbaring till sambo ska komma hem, han åkte kl 06.00 och är fortfarande inte hemma, det var någon crosstävling han skulle köra. :S hmm!
Jaja, kanske kommer tillbaka innan natten är slagen..
Hade tänkt ladda upp någon bild så inlägget blir lite intressantare men sitter på älsklings dator så det fanns inga. =/
Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar