lördag, november 28, 2009

Dagen idag har vart otroligt skön. :) Vi vaknade runt kl halv tolv, sen tog vi det lungt med frukost och duschande. Plockade lite här hemma sen åkte vi till hälleforsnäs och gratulerade Ville som blev ett år, vad snabbt tiden har gått. Ett helt år redan! Det var mycket trevligt där. Hann inte stanna så jätte länge, tror det blev 1 h & 40 minuter. Därefter åkte vi hem jag slet fram dammsugaren och började städa lite, och pytade här i lägenheten. Gud så mysigt det blev nu.. Strax efter att jag blev klar med det så kom min familj över med pizza och myste, vi blev bjudna på bio som jag skrev i något tidigare inlägg. Så vi åt här hemma och sen promenerade vi ner till biosalongen.. Filmen var mycket bra ( läs: Luftslottet som sprängdes ) Och jag har en ny idol, jag älskaar Lisbeth Salander ( i filmen ). Noomi Rapace ( på riktigt ). Hon har varit så grym i alla 3 filmerna, wow!

Hoppas kvällen slutar bra, nu är douglas och albin här. Dom nördar framför datorn, så jag ska passa på att läsa mina favoritbloggar. :)
Love,

1 kommentar:

  1. Håller med. hon är sjukt bra skådis. Då har jag en film att se fram emot alltså? :)

    SvaraRadera