torsdag, november 26, 2009

Nu har jag precis kollat klart på paradise hotel, och känner för att pynta till det här hemma.. Men samtidigt säger mitt inre nej, inge pynt innan söndag. ( eller kanske lördag ) men absolut inte innan det, så det får vänta.. Istället tror jag att jag sätter mig och kollar på mammas pojkar på tv4.se som jag missade tidigar idag..

Imorgon är det fredag.. gud så skönt! :) Och sen lördag, då ska jag till huvudstaden, med två små raringar.. Det ska bli sååå mysigt! Och därefter har vi blivit bjudna på mat och bio av mum & dad.. <3
Lite bilder på min skatt!

Åh, vad skönt att sträcka ut sig på soffan


Papperskorgen i vardagsrummet var också intressant


Allt var intressant att provligga (läs; förutom bädden som mamma köpte)


Men tillslut så provade jag den med, och t.o.m somnade. :)

Love,

1 kommentar: