torsdag, november 19, 2009


Blev precis lämnad själv här hemma, eller helt själv är jag ju inte.. Jag har ju min donna, men hon ligger inte och myser med mig som en annan, innan jag blev lämnad själv.. Hon springer runt och har tokspelet just nu.. Hoppar upp på väggen, är i fönstret och river (läs; väntar bara på att ljuslyktan blir nedputtad. Sitter och fundrarar på om jag ska flytta på katten eller lyktan, men jag orkar inte! Så ödet bestämmer vad som händer..

Jag har ingenting speciellt att skirva.. Oriflame produkterna kom igår, så ni vet det, till er som beställt!

Jag hör hur det regnar på fönsterbläcket utanför, då är det mysigt, att sitta här inne, med tända ljus som gör så att det doftar vanilj i hela lägenheten! <3
Något mer som är supermysigt och gör mig sådär jätte glad.. Är att dom har satt upp "julpyntet" i flen nu.. Dom här som hänger mellan alla hus och så, uppe på stan.. Jaja, just nu när ni läser kanske ni inte förstår men när ni åker igenom flen eller tar en promenad ikväll kommer ni fatta vad jag menar. :) Tecken på att det närmar sig juuul. <3

Jag vill ha mina smycken som jag beställde på smyckepartyt i tisdags.. Varav en julklapp till min älskade mamma sen, hmm.. 3 julklappar till mig själv (a)..

Jaja, det var lite av mina tankar idag..
Jag är sååå kääääär just nu! Busade med min underbaring innan han drog och tränade, och det pirrar i hela kroppen när jag ser honom.. Som nykär på nytt. ;)
Love,

1 kommentar: