onsdag, november 04, 2009

Idag;
- Ett år & tio månader av kärlek.
- Möblering
- Snö

Jag har vart hemma hela dagen, har eget arbete två veckor framöver, så pluggar hemma eller i skolan, och redovisar i slutet av veckan. Men idag blev det inte något skolarbete, utan några timmar framför körskoleboken. Inte kul, men nödvändigt! Känns som om skolarbete och körskoleteorin tar all min tid nu. :( Men men..

Idag har jag iallfall hunnit göra lite mer än det! Jag har möblerat om lite här hemma, blev mycket bättre nu! Och så fick jag besök av Julia och Ellen innan dom skulle vidare till gymnastiken.. När dom gick blev det bara jag och min lilla tös hemma, vi har bara tagit det lugnt! Runt tre kom Niklas upp och hälsade på, trevligt trevligt. Han blev nyss upplockad av min man. Dom skulle till någon verkstad som vanligt och göra något.! :S

Jag tycker det är mysigt när det snöar.! Det gör min pärla också, hon har aldrig sett snö förut så idag har hon tillbringat hela dagen i fönstret, hon fick även följa med ut på balkongen. Hon satt och följde snöflingorna med hela huvudet. :) Sötnos!
Love,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar