fredag, november 27, 2009

Gosboll : )

Idag har det inte hänt mycket hos mig / i mitt liv! Jag vaknade ganska sent, låg och kollade runt på internet, hittade två julklappar som jag skickade efter. Därefter gick jag ned och fikade med felicia och linnea.. Sen fylldes det på, emma och lotta kom och sist lovisa.. MYS!

Sen gick jag hem och umgicks med min man, vi slog in julklappar och jag satte igång en mysig julskiva.. Nu närmar det sig!
Strax därefter kom astrid över, vi lagade mat och umgicks.. Promenerade upp på stan där jag mötte angelicia som jag saaaknat + hennes familj som jag också såklart saknat.. Och sötare barn än deras får man leta lääänge efter, gosboll!

Imorgon;
ska vi gratta denna gosboll på 1års dagen
på bio (läs; luftslottet som sprängdes)

Nu ska jag vara social med albin och tobias.!
Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar