måndag, november 23, 2009

Min dag igår var suuuper mysig.. Jag vaknade och hade en lugn morgon, väckte älskling och sa hej då till honom, för att sen gå hem till mamma.. Hon och hennes jobbvänner hade annordnat en julmarknad i brogetorpshus, vilket var jätte mysigt! Jag kom därifrån med en mobilficka, tyghjärtan som var stoppade med lavendel, en ljusstake och tre små prydnadshjärtan i betong.! Fin fint!
När det var slut kl 17.00 så hämtade min man upp mig hemma hos mamma och var så söt.. Han erbjöd sig att köra mig till Mellösa som jag tjatat om så länge, för att kolla på ett vardagsrumsbord som jag vart intresserad av en längre tid, och även denna gång lyckades jag övertala min sambo till att ta hem detta bord, så nu står det här hemma.. Och jag blir glad bara jag tittar på det, verkligen min stil.. :) Känns som om jag börjar få till det här hemma med min stil och så..
Denna dag har varit skitdålig, jag hatar vissa människor, och dom kan göra min vardag rutten!
Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar