söndag, november 01, 2009

Inte skrivit på några dagar nu.. Har inte haft suget! Men tänkte sammanfatta dagarna lite kort.!

Torsdag; Jag och Astrid tog oss till festen och var där till kl 01.00 någon gång.. Därefter kom hennes far och hämtade oss.. Det var en kul kväll, trevligt att träffa alla man tycker om. <3 Kvällen blev inte så onykter som jag trodde, inte för min del iallfall. Men för vissa andra slog det till hemma i sängen haha.. inga namn nämnda!

Fredag; Blev en lugn dag, jag umgicks med Julia, Emil, Linus & Hampus i mellösa, trevligt trevlig.. På eftermiddagen var jag och Jullan bara hemma hos mig och drack te och disskuterade krig Oriflame som vanligt. ;) Kvällen blev mycket trevlig i Katrineholm, med kinamat. Sambons far och pingla bjöd på mat, därefter åkte vi över till Rasmus och Niklas, umgicks med dom ett tag.. Men var hemma ganska tidigt, slocknade bums!

Lördag; Mamma ringde och väckte mig, och frågade om jag ville med till Öb med henne pappa och syrran, så jag hoppade upp ur sängen och gjorde mig i ordning. Övningskörde till Katrineholm, väl där var det jätte mysigt att umgås med familjen.. Först Öb, sen fika på Sultans :) Därefter var jag tvungen att stanna till på Åhlens och köpa en foundation..
När jag kom hem åkte vi nästa direkt till Hälleforsnäs och umgicks med våra raringar Mika & Annie plus Ville såklart.. Åt pizza och kollade på två filmer ( något som skulle likna skräck, men det var det inte riktigt ) men helt ok ändå! Jätte trevligt iallafall..

Söndag (idag); Jag och älskling var och handlade lite julklappar, hittade även lite till hemmet som vanligt. :) Sen har vi haft tvättstugan hela dagen, det tar verkligen heeela dagen eftersom att våran tvätthög alltid blir gigantisk! Vi måste göra det lite oftare då och då så slipper det ta upp en hel dag! Nu sitter jag iallfall och väntar på att det sista ska torka där nere i torkskåpet.. Därefter ska jag och A ta en långpromenad i höstvädret!

Ska hämta upp tvätten nu..
Bilder från dagarna kommer snart, men har inte orken till det nu..
Love,

2 kommentarer:

  1. Uppdatera lite oftare (=

    SvaraRadera
  2. Okej,ska försöka bli bättre på det. :) men vem är du anonym?

    SvaraRadera