måndag, november 16, 2009

Nu har jag fått lite reaktioner på att jag inte skrivit på ett tag.. Men jag har haft fullt upp, tyvär!
- vart hos albins pappa
- hos hans mamma
- hos hans farmor haha
- i eskilstuna med mam&dad
- pysslat med oriflme
- städat
- pysslat med djuren. kloklippning på svinen och missen och städat bur osv.
- etc.

Men idag ska jag hem till min älskade pappa som fyller 41.. :) Grattis på dig, var nyss uppe på bolaget och köpte en whisky åt honom, och sen in på ica för att köpa en after eight som han gillar! Jag älskar dig pappa.!

Nu ska jag kila hem till min familj och gratulera min förebild! <3
Love,

1 kommentar:

  1. Haha, jag tänkte "vilka jävla svin" trodde du hade klippt klövarna på en gris eller något. Men kom på att du har ju marsvin ;D hälsa grattis till pappsen :)

    SvaraRadera