fredag, december 24, 2010

julafton.

Nu var det längesen igen, men nu får jag skylla på julen. Den är ganska hysterisk i år, men jag gillar det verkligen. Man ska försöka träffa så många så möjligt i denna fina tid.

Den 22 så var det julafton hemma hos Albins mamma, den 23 (igår) hemma hos Albins pappa och imorse var det julfrukost hemma hos Albins mamma. Senare i eftermiddag och under kvällen ska vi vara hos min mor&far. Imorgon ska vi hem och äta kalkon hos Albins plastpappas mor, och senare över till Mika som blir 20 år woohoo. Den 26 ska jag ut i skogen till gunnel för att planera in lite datum till min nya business. Och på kvällen blir det julfirande i Mellösa hos dom andra berglövarna.! :) Ja som ni förstår så är det åka hit och dit, heela tiden. Albin tycker det är lite jobbigt, men inte jag inte. ;D

Kvällen igår var som vanligt supertrevlig och kul. Tog bilen hem kl halv två ungefär, jag var nykter och körde. Och sällskapet i bilen var inte såå kul och socialt, Emil och Albin, fulla killar. ;D

Nu ska jag strax upp på Ica, och köpa den sista julklappen, en chokladask till farfar :)
Hoppas ni har en lika bra julhelg som jag, puss. Och god jul!

Jag lovade bilder på sovrummet!. Men hinner inte publicera dom nu, men det kommer!!

1 kommentar:

  1. God jul vacker! Hoppas du har/har haft en kanondag med alla dina nära & kära. Jag har haft det jättemysigt. Känns som att många tappar julkänslorna ju äldre man blir, men jag tycker fortfarande det är lika mysigt, hoppas du känner detsamma. Fast när man var liten var det så klart julklapparna som var fokus, nu mår jag allra bäst av att vara med familjen. Tror det ändras lite när man flyttar hemifrån också och inte träffar alla så ofta som man kanske vill =)

    Tackar, är jättenöjd med kaklet! Det var så himla tråkigt innan och det är ju en förutsättning att man trivs i sitt eget hem hihi :)

    Jajemän Malin, det är precis den du tror. Ibland blir man ordentligt förvånad över vilka sorts människor man har i sin omgivning. Jag är iaf glad att jag lyckades spåra IP-nummer och att hon erkände till slut, trots att det gick några år så skadade det mina relationer så otroligt mkt av det och består än idag. Hade förmodligen blivit nervsjuk och börjat tvivla på mig själv om det hade fortgått längre..

    Ha hur som helst en helt underbar jul! Hoppas du får all den kärlek & julklappar som du förtjänar! <3

    SvaraRadera