tisdag, december 07, 2010

,

Vaknade av 2 sms idag, av två underbara människor. Mamma & Julia. Så min morgon startade bra, satt hemma en bra stund. Innan jag åkte iväg med Julia till Katrineholm för att handla lite mjölk, bröd, juice, mjukmat till flickorna etc. medans Julia storhandlade.!
Och det är alltid lika trevligt och mysigt att umgås med henne. :)

När jag kom hem började jag att städa i skafferiet och sedan satte jag igång med middagen så den var klar tills A kom hem, spagetti & köttfärssås blev det, och godare än vanligt blev den också. Med lite andra ingredienser, och med tips från coachen! (Julia).

Därefter slappade jag och A i soffan, värmde lite lussbullar till "efterrätt" och jag hann inte mer än att sätta mig i soffan med dom innan Limone nosat sig till att jag hade något smarrigt hos mig. Hon satt i mitt knä och tiggde, och fick 4 små bullbitar!

Sedan bagav vi oss till Ica, handlade lite smått som jag glömt. . Kaffe, kattsand & hushållspapper, passade även på att åka till miljöstation och kasta kartong, plast, glas osv.

Nu har vi varit hemma ett tag jag har poppat popcorn & tänt x antal ljus. Har även pratat med en vän som jag varken sett eller pratat med på mycket länge, sedan han flyttade härifrån =/ Saknar honom, så jag ringde och talade om det och bytte ganska många ord. Blir nog att hälsa på nu någon gång i jul. Då åker jag och A upp och tittar till så att han har det bra ;) Som om han inte skulle klara sig själv... ;D

A har även lärt mig hur man kan använda internet på tvn, från playstation(et). Och gud vad skönt det var att kunna ligga i soffan och ha "storbildstv" för att läsa alla era bloggar, jämför med lilla laptop skärmen! tummen upp!
Innan. .

Under. .

Efter. . Lite bättre iallfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar