måndag, december 06, 2010

,

Gårdagen var väldigt mysig, jag och A låg i varsin soffa här i vardagsrummet under hela morgonen och förmiddagen, nästan in på eftermiddagen också! Men vi hade inga måsten igår, så då kunde vi vara latmaskar. Kl 16 åkte vi hem till mor&far, dom bjöd på adventsmiddag, så släkten var där.! Börjar bli mycket folk nu när alla skaffat sig en partner. Och jag gillar´t.

Sedan besökte vi svärmor en snabbis, på en kopp te! När vi kom hem somnade jag ganska fort.!

Idag har jag inte något planerat, känns faktiskt väldigt skönt.! Jag minns förut att jag nästan klättrade på väggarna för att jag inte hande någonting planerat, eller då jag "bara" var hemma, utan kompisar osv. Jag hatade det! Men nu har jag börjat tycka att det är förjävla skönt att bara vara hemma själv, tiderna förändras!

1 kommentar:

  1. Tack så mkt gumman :) Vad härligt med en riktig myssöndag! att bara slappa är sååå uppskattat när man annars alltid har så mkt att göra :)

    SvaraRadera