lördag, december 04, 2010

,

Dagens andra inlägg..
Jag vaknade imorse, då hade min kära sambo också kommit och lagt sig i sängen (han sov på soffan när jag kom hem inett). Så det var gosigt att ha han alldeles bredvid. Kollade ut genom fönstret och vädret är ju sååå fint. Vitt, vitt, vitt och frost. Och pricken över i är ju att solen tittar fram, då blir det extra fint! A gjorde i ordning frukost så jag kunde sätta mig vid dukat bord, superskönt.! Därefter tog han disken, så jag har haft en skön slapp morgon. Dessutom hade han ett uttag med mig angånende mina skor, väskor och jackor i hallen. Det lät ungefär såhär; "Du raring, du kan inte ha så där mycket skor, väskor och jackor framme, det tar sådan plats och du har verkligen för mycket av allt. Du kan väl ställa in det i någon garderob. . ." Suck, men jag gjorde som han tyckte, fyllde garderoben som redan var fylld, så nu är det proppfull! Men så mycket finare det blev i hallen. . Han har ofta rätt min prins.!

puss.

1 kommentar:

  1. Visst var det underbart fint ute idag! Njöt av utsikten heeela vägen från Eskilstuna till Mellösa :) Söt kommentar av A, J har ännu inte klagat på mig men det kommer haha ;) Hoppas du har en mysig kväll gumman!

    SvaraRadera