torsdag, december 30, 2010

30 december 2010 inlägg nr 2.

Bildbomb nr 2.

Hemma hos Mika & Angelica för att fira Mika som fyllde 20 år.

Sista hyacinten som pryder vårat hem detta år.
Mina rea fynd från mellandagsrean i Eskilstuna.
En gullig puffig t-shirt m. rosor på & en vit cradigan.
Kläderna är verkligen jag.
Julmys i mitt knä.
En "kattkrok" som väntar på att få komma upp på väggen. Hittade den på något konstigt ställe hemma hos mamma&pappa. Och den fick följa med mig hem. Fråga mig inte varför jag tagit bilden ;S
Mina extremt efterlängtade tofflor har kommit..

..Min svärfars sambo, BM. Har ett par sådanna tofflor, ljusgråa med blåa,gröna & lila broderier på. Som jag är helt förälskad i, så for jag kommer ut till stugan så lånar jag hennes tofflor. Det gjorde jag även en kväll då hon hade ett MaryKay party hemma hos sig. Då frågade hon som höll i partyt om jag gillade tofflorna och jag sa som det var, jag älskade dom! Då visar det sig att det är hennes kusin som gör dessa, vilket Bm hade tänkt att säga till mig men glömt det. Så på plats beställer jag ett par.
Under säkert ett år har jag velat ha likadana men i mina tankar och i min fanatsi har jag sett mig mina framför mig som mörkgråa med gult, orange, och rött broderi på. Och då när jag står där och ska beställa dom får man alltså välja broderifärg och då väljer jag såklart rött, orange & gult. Efter några dagar får jag ett mail om att det endast finns mörkgrå garn kvar, hur glad blev jag inte då. Så nu har jag äntligen fått mina underbara tofflor, precis som jag gått och fantiserat om dom i dryga året.. Handgjorda i Norge av "kusinen"..

Kvällen igår var superskön. Jag tände jag massvis med ljus inne i badrummet och la mig i ett varmt, långt bad. u n d e r b a r t .
Hade i Aloe veras bad gelee i badet. Som för övrigt doftar ljuuuvligt.
La sedan en aloe vera ansiktsmask, därefter peelade jag ansiktet med även det Aloe veras scrub. Väl uppe ur badet smorde jag in mig, fixade naglarna, ringde svärmor och pratade i 40 minuter. Sedan blev det att lägga sig i en renbäddad säng, kunde det bli bättre? Neeej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar