onsdag, december 08, 2010

8 december 2010. inlägg nr 2.

Kom nyligen hem! Har hunnit med mycket en dag som denna! Åkte som jag skrev tidigare in till Eskilstuna med Julia. Mycket trevligt som vanligt. När vi var påväg hem stannade vi till på Lager157 och lunchade.! Väl hemma i Flen åkte vi hem till Julias mamma, bytte några ord med henne och sedan lämnade jag av J hemma hos henne för att sedan åka vidare hem till mormor ♥. Blev kvar där ett tag, och hade svårt att slita mig därifrån sen, det är ju så himla trevligt att umgås med henne. Passade även på att lämna ett linne hos henne som hon skulle sy in åt mig. Det är storlek L på det, och jag har i vanliga fall xs - s. (Köpte det fast det bara fanns stl L kvar i hopp om att mormor kunde sy den till min storlek), vilket hon fixar! Så några centimeter behövdes det sys in.!

När jag väl drog mig därifrån (lite mot min vilja) åkte jag och plockade upp A för att sedan åka in till Katrineholm för att hälsa på hans pappa m. sambo. Självklart var det också mycket trevligt.

Idag har jag även startat en Oriflame Beauty Store på facebook. Där man kan gå in och handla i lugn och ro.

1 kommentar:

  1. Vilken fullspäckad och mysig dag du verkar ha haft! :) Vad mysigt att vara hos mormor och vilken lyx med en egen sömmerska :)

    Hur gick det med att bara följa med som sällskap? (Med tanke på ditt, liksom mitt, shoppingberoende hahaha?)

    Angående svart tvätt som det fastnar ludd och trådar etc på (det lär ju fastna på ljusare tvätt också bara att det inte syns) så vet jag fasiken inte! Tumlaren brukar ju ta bort det mesta, men när inte tumlaren fungerar är det ju värre. Jag har provat att bort det med en sån här klisterrulle du vet efter tvätten och det ser ju bra ut för stunden, men det jävliga är ju att samtidigt fastnar ju klisterrester från rullen och då blir det ju ännu enklare för annat ludd/katthår/etc att fastna.. Jag vet faktiskt inte vad man ska göra, sluta använda svart kanske haha :) Blir ju ännu värre för oss som har djur också.. =/

    Ha en fantastisk dag gumman!

    SvaraRadera