måndag, december 20, 2010

20 december 2010.

Jag lever, men har inte haft tiden att sitta här.!
Var inne och kollade hur många olästa inlägg jag hade från bloggarna jag följer, vilket var 167 st, jösses! Ni ligger i med skrivandet, duttiga ni..

Vad som har hänt under alla dagar är mycket, men ska redovisa lite, och sedan försöka blogga lite varje dag.!

-pepparkakshus bak med lillsys.
-dragit upp x antal killar (albins och hans kompisar) ur diket, då dom är ute och sladdar med bilarna, dom är väl sisådär 7-8 bilar, och flera av dom kör i dikter några gånger under en kväll.
-varit hemma hos mormor en hel dag, och firat hennes födelsedag.
-middag hos mor&far.
-vinkväll m. Julia
-alla måsten som städning, handling, matlagning etc.
-tänt det fjärde ljuset, vilket innebär: snaaart jul!
-och sist men inte minst tar jag steg efter steg i min än så länge hemliga business.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar