lördag, december 04, 2010

,

Dagen igår var minst sagt händelserik! Började med att vi körde fast precis utanför min lägenhet, i snö och sten! Försökte med både det ena och det andra, men ingenting blev bättre. Jag ringde tillslut A som var på jobbet, han sa att jag skulle ringa Emil, gjorde det och han var påväg till Katrineholm, men sa att jag skulle ringa Thomas, vilker jag gjorde och han kom och drog bort oss ihop med August. Tack och lov, dom fick en slant för hjälpen och sedan började vi vår resa till Linköping. På Katrineholmsvägen var det en stackare som körde rätt ned i diket. . Därefter gick hela resan dit bra, väl i Linköping plockade vi upp Evelina och åkte och handlade till middagen, hemma igen så började vi göra middagen. Men bara efter en kvart åkte jag och Emma tillbaka till Ica maxi för ett ärende, när vi kommer ut från affären är hela stora parkeringen ett enda rökmoln, en bil stod och brann! Vi nyfikna väntade till polis, ambulans & brandbil var på plats och ordna upp det som gick. Då satte vi oss i bilen påväg hem till middagen, då en polisbil stoppar upp hela vägen för att stoppa en stor skåbil. . Därefter kom vi iallfall hem, och middagen stod på bordet. Vi drack varsin välkommstdrink och sedan satte vi oss til bords. Maten och efterrätten var så god. Vi kom inte från Linköping förrän kl halv 1. Och kvällen var sådär otroligt trevlig, tack än en gång allihopa. Var hemma kl 02.00 och då skallade jag kudden ganska fort!

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar