torsdag, december 30, 2010

30 december 2010. mammas dukning & julklappar.

Endel av julklapparna som jag slagit in ligger hemma i väntan på att få packas ned och följa med hem till alla olika familjer vi skulle besöka, och öppnas som fina gåvor från mig och A till alla släktingar.

Endel julklappar som vi fick under julen. .
Fina skraplotter av farfar!
Champagne och champagneglas.

Och "lykt-älskare" som jag är så fick jag såklart dessa;

Av svärfar m. sambo.
Av mor&far.


Av min underbara darling.

På julaftonskvällen sa mamma att hon skulle ha 50% rea i butiken den 30 december (som idag). Och då sa hon även att jag fick gå ned och ta det jag helst ville ha som fanns kvar innan hon kulle rea ut det, till en gratis peng under kvällen vi var där.! Så jag fick med mig 3 plagg hem, även fast jag hade kunnat ta fler.. :)

En randig längre klänning/tunika.
En svart mindre bolero.
En grå kofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar