måndag, december 13, 2010

13 december 2010.

Skärpning på mig..
Krogen i Fredags var jätte kul, förfesten med.! Dansade från att vi kom dit till att vi gick hem!. Avslutade med en kebabtallrik ;D

På Lördagen mådde jag bra och var uppe rätt tidigt för att vara en "dagen efter". Åkte ut till skebokvarn till svärmor, var där och umgicks med massa människor.! Dom bjöd på pizza och jag avslutade kvällen med Albin och hans kompisar.

Söndagen (igår), var en mycket stillsam dag! Vi var mestadels hemma, på kvällen fick vi besök utav Malin, Dennis & Emil! Hann även med en storhandling på nyöppnade Willys.!

Idag åt jag en mycket god frukost hemma hos min kära vän Julia, det var gott och mysigt! Därefter bar det av till Ikea i Örebro, ihop med svärmor.! Kom hem med ljus, inslagningspapper till alla julklapparna och en potatisskalare som är väl efterlängtad.! (våran gamla måste ha försvunnit i flytten) och därför har jag de senaste gångerna vi ätit potatis skalat dem med osthyvel, vilket inte är det lättaste!

Nu är jag hemma, och ska bara myyyysa.! Och ganska snart hoppa i säng. Ska gå upp tidigt imorgon för att gå och simma/bubbla/basta imorgonbitti kl 08.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar