torsdag, december 30, 2010

30 december 2010 inlägg nr 4.

Har precis kämpat med att försöka få någorlunda bra bilder på mina inköp från igår när jag var i Eskilstuna, men lyckas verkligen inte. Men det var iallfall en svart kjol (som jag ska ha imorgon) och ett par supersnygga shorts som jag tänkt ha i sommar, men då gäller det att inte lägga på sig några kilo. . Och en svart blus, som jag med ska ha på mig imorgon till kjolen. Den lyckades jag dock ta en ganska bra bild på, annars kommer säkert en och annan bild upp imorgon med kläderna på!

Annars under dagen har jag inte gjort många knop. Varit på systemet och kom hem med två vita viner, en box rosé, och 3 vinter Xide sådana med glitter i :) tills imorgon.
Fick även ett spel för att jag visade leg innan hon hann fråga efter det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar