fredag, oktober 01, 2010

verkligen inte planerat!

Nej gud nej!

Jag börjar såhär:
Jag försår inte hur man kan stå helt oberörd och berätta detta. .

" ja, jag gick ned på nedervåningen inatt för att kissa, och ser då hur kattungarna sitter på fönsterbläcket och fryser så in i norden, men jag lät dom sitta några timmar till medans jag själv gick upp och sov"

Som ni förstår brinner det i huvudet på mig då, och jag har lust att trycka in allt i ansiktet som går att trycka in.. Jag talar om ett och annat för denna idiot vilket är helt lönlöst, eftersom personen ändå inte förstår vad den gjort för fel!
Så nu har det slutat med att min Libelle sitter här än en gång och visar vem som bestämmer.! Medans Limone accepterar allt. Ja just det . . . jag har numera 3 katter, helt olplanerat.. Och bönar och ber för att detta ska fungera och att det ska bli bästa trion någonsin.! Håll tummarna för oss..

Jag ber också över att lillbebisen syster ska hitta ett fint och varmt hem, hon bor fortfarande kvar hos dåren.. =/ Jag hade tagit med båda två om jag hade haft plats, men det har jag inte. Och då skulle dessa små ändå inte må bra! Eftersom att 4 blir för mycket i vår lägenhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar