söndag, oktober 10, 2010

Helgen i all ära..

Lite kort om alla kuliga dagar!
Fredagen avslutades med att Julia kom över ett tag, som vanligt blev det en trevlig pratstund och trevligt sällskap! När hon drog sig hem. Började jag med middagen, en västerbottenpaj! När jag var mätt i magen efter x antal pajbitar åkte jag hem till mor&far och var där långt in på kvällen!

Lördagen började hemma hos mor! I hennes affär, med massa trevliga kvinnor! Var där rätt länge, långt efter stängning.. : ) Följde med mina päron ned till Hammarvallen för att kolla när syster hade match! Dom vann med 5-4, och det var otroligt kul att kolla på tjejerna!
Därefter hade jag och mamma bestämt att jag och A skulle komma över och äta pizza med henne, pappa & Alexandra! Så så blev det, men innan det!! En tur till Valla för att köra bror dit! Sedan var jag hos min älskade familj under hela kvällen! Jag och mami kollade igenom alla plagg i affären & på lagret för att sedan bestämma vad som behövdes skickas efter. Kan säga att beställningslistan blev ganska lång! Ååh så mycket fint det finns som ska pryda min garderob!
Slutade med att jag faktiskt kom därifrån sent på natten med en tröja även denna gång!

Söndag, idag!
Jag och älskling låg länge i sängen och drog oss.! Tappade upp ett varmt bad och började dagen så, sedan blev det frukost, städning, främmande av svärfar m. sambo!, tog massa kort på klädesplagg som ska säljas, jackor m. prislapp på (aldrig använda) + endel som används max 5 gånger, lite göra i Albins garage vilket var isolering av fönster, middag, ännu ett till bad, tvtittande & alldeles nyss en kopp te framför tvn. mys!

innan badet imorse var mina små gummor väldigt billiga!! Kommer upp och dom har fått tag på en toarulle under natten, och som ni säkert förstår var det små pappersbitar i hela lägenheten. . . Kommer in i köket, där det ligger en blomma på golvet med massa jord utspritt. Tog reda på allt och la oss i badet, kommer upp. . . Går in i köket och dom stora mupparna har rivit ut hela soppåsen, kaffesump över heeela golvet + mycket mer! Då brinner det i huvudet.. =/
min nya tröja, från mammas klädbutik..

vi i garaget . .

nyss . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar