onsdag, oktober 27, 2010

jag är en väldigt upptagen kvinna, haha !

Ja.! Nu har jag inte skrivit här sedan i torsdags! För att jag inte haft speciellt mycket tid till det, och för att det inte har lockat!.. Men nu kommer en liten uppdatering om vad som skett dessa dager.! Dock inte lika lång som vanligt . . Sen ska jag försöka hänga i oavsett dag i veckan!

Istället för att sitta här har jag;
- Varit på vin&tacos kväll i Katrineholm, mycket mysigt!
- Vinkväll hemma hos mig med underbara Julia.
- Haft en partylitevisning här hemma.!
- Min favorit katt hemma hos mamma, har flyttat till Linköping.! Skulle egentligen avlivats i Fredags, men jag hittade en annan utväg.! Som verkat hålla, och verkar gå bra!
- Storhandlat m. Julia i Katrineholm.
- Tagit en supertrevlig fika med Linnea.
- Middag med mor&far, och middag med hela Albins familj.
- Målat, målat, målat hyllor. (läs; aldrig mer). Hyllorna står här i vår lägenhet idag endast tack vara A, hade inte han hjälpt mig och så hade de legat på tippen nu! Jag som har noll tillstymmelse till tålamod.. Det gick bara inte. . A tog över när jag skrek fula ord och kasta pensel & roller och sa att dessa kukhyllor kulle till tippen.
- Och sist men inte minst, planering av en Ullareds resa som ska göras nästa vecka.!

Ja detta blev ju inte ett roligt inlägg, men det kommer mina vänner.! Det kommer . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar