torsdag, oktober 21, 2010

en snabb uppdatering.

Dagen började med ett varmt bad.! Därefter satt jag bara hemma och myste med mina 2 fina! Runt 13 tiden kom svärmor förbi! Drack en kopp te och pratade om livet! Sedan följde jag med henne hem, där Albin sedan hämtade mig! För att åka till hans farmor. Och där gick tiden fort, alltid lika mysigt att vara där! Hon gjorde en partylite beställning, eftersom att hon inte kan komma på min visning på måndagkväll!..
När vi åkte därifrån bestämde jag träff med E, E, Å.!
Vi hade en väldigt trevlig kväll ihop, med tvtittande, prat & god mat!

När dom lämnade mig började jag måla lite smått här hemma, och mer blir det! Imorgon. .

Nu har min käraste sambo krypit i sängs, så jag ska krypa ner brevid honom!

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar