onsdag, oktober 06, 2010

kärlek!

Efter att jag skrev det senaste inlägget tog jag och båda flickorna en liten tupplur, och vaknade pigga och glada igen! Jag tog sedan en promenad hem till mamma och har varit där medans hon hade en bokad visning med massa kvinnor.! Jag, pappa & alexandra satt vid tvn, jag hade valt att självklart kolla på bonde söker fru, det var pappa inte gladast över, hihi! Han tycker "skiten är larvigt".. Men han fick stå ut idag!.. När det var klart såg vi även på "berg flyttar in", det gillade älskade far mycket bättre.! : )

Pratade även med mor&far om min nuvarande plan, dom sa vad dom tyckte.! Och det känns ju alltid lika bra!!

När jag kom hem gjorde jag hemmagjorda köttbullar och sedan har vi haft en mysig kväll ihop, hela familjen! Te framför tvn, och jag har pysslat med mina tavlor, bild kommer när dom sitter uppe på väggen, förmodligen imorgon! Och mina älskade flickor har fått all uppmärksamhet ikväll, från deras sida på gott & ont. Det blev superstäd i lådan, med helt ny kattsand, urtvättad med klorin och vatten, kloklippning (även för Limone denna gång, hon har sluppit undan några gånger nu, då hon avskyr det. Men nu var dom sylvassa så nu fick hon pinas ett tag), en lång stund med borsten i högsta hugg, iallfall på Libelle, Limone gnager mest på borsten, som ett litet barn när det kliar i tänderna.. <3 Och sedan blev det tandborsting på gummorna! Vilket inte uppskattas sådär jätte mycket.! ; )

Nu ska jag hoppa i säng, och imorgon ska jag umgås med älskade mormor! Vi ska ses klockan 14 utanför tygaffären!..

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Fy fy fy, inte tvätta kattlådan med klorin, det kan straffa sig och de små blir arga på dig. Fräscht tycker du men blä tycker dom. Nu kan det bli att dom vill kissa någon annanstans.Hoppas att det inte blir Albins säng, Ha ha

    SvaraRadera
  2. Haha, inget kiss i sängen ännu!. Och blir förmodligen inte så heller, dom verkar istället gilla doften av klorin, för när jag har det i badkaret ska dom ner där hela tiden och lukta/smaka på det, vilket såklart inte är bra. Så då stänger jag ju för ett tag då! Men dom har nog inget emot det så dom håller sig nog till lådan, hoppas jag. : )

    SvaraRadera