torsdag, oktober 14, 2010

jag har ingen rubrik fantasi..

Skrev inte många rader igår!

Jag åkte hem till Emma&Åsa tidigt på morgonen och åt en stadig frukost! Därefter började vi med vårat planerade bullbak! Jag åkte hem medans dessa stod i ugnen, så jag vet inte hur dom smakade, men jag tror nog att dom blev goda! Efter lite om och men.!

När jag kom hem var jag så trött, jag vet inte varför! Men jag somnade på soffan iallfall.. Och sov ända tills A kom hem (som även jobbade över en timme). Då lät han mig även vila ett tag till, då han själv började med maten! Så gulligt.. Senare blev det bara mys framför tvn. Program efter program..

Paradise hotel - (när det var reklam, arga snickarn) - bonde söker fru och till sist två avsnitt av medium..

Därefter blev det sängen, och vi somna inte förrän väldigt sent, stackars A som skulle upp så tidigt idag.. Vi låg säkert och prata i två timmar innan vi somnade.!

Nu sitter jag här pigg och glad, lite butter på mor!. Hon hade fått en leverans med kläder igår. Som hon inte hört av sig om. . Fick läsa det på systers blogg, då hon hade köpt lite plagg! Så jag ringde upp henne nyss, och bestämde att jag skulle komma idag!..

Annars då, jo jag är sugen på att gå ned till Hammarvallen och simma några längder, får se om det blir så eller inte.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar