onsdag, oktober 06, 2010

Lider med mamma & pappa och resten på Talaris.!

Hann inte skriva något här igår, för jag åkte rätt tidigt på morgonen till Åsa för att äta frukost ihop med henne, när sedan Emma vaknat så bestämde vi oss för att åka till Nyköping, så var vi där från 13 - 17 och det var som vanligt väldigt trevligt.! Jag gjorde ett kanonköp, på en jacka! Den hade kostat 600 kr, men kostade nu endast 200 kr.! Jag var mer än nöjd.. Köpte även en kjol på rean.. Och avslutade med att köpa ett finfint halsband!

När i var påväg hem bestämde vi oss för att åka och hälsa på kära Anna, så så blev det! Kvällsfika, tvtittande, målande och montering av nytt vardagsrumsbord.. Dom har precis flyttat från sin lägenhet i stan, till ett radhus i utkanten av Katrineholm. Och hade redan fått det väldigt fint! Vi har samma stil på inredning hon och jag!!..

När jag kom hem var det sovdags direkt. Och imorse när jag vaknade kollade jag över lite sms som jag hade fått, ett av mamma! Där det var extremt tråkiga nyheter.. "dom kommer att lägga ned Talaris, och vi har inget jobb med det".. Usch så hemskt! Och att både mamma och pappa jobbar båda två där gör ju inte saken bättre.! Så jag rinde upp henne, så pratade vi lite.! Hon sa att pappa och hon var på första sidan av Eskilstuna kuriren, så jag gick upp och köpte den på Ica, och passade även på att storhandla! Har precis läst igenom tidningen, och lider med alla anställda.! . Men med allt ont kommer nog i slutet något väldigt gott, nya utmaningar och säkerligen något nytt och spännade..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar