söndag, oktober 31, 2010

godkväll..

Mina punkter som var det senaste jag skrev i fredags blev av! Allt förutom markanden.

På kvällen åkte jag istället över till Emma och Åsa, efter att jag tagit mig ett härligt bad! Jag var där sent in på natten och det var en skön fredagskväll! Idoltittande, godisätande och mycket skratt.
På lördagen (igår)..
Kvällen skulle bjuda på fest men först blev det en sväng till Västerås med A. Han skulle till biltema, och det var det enda vi gjorde där! Påvägen hem bestämde vi att åka över till svärfar, så så blev det! Därefter även en sväng till Albins mormor&morfar.! När jag kom hem var det inte gott om tid att göra sig i ordning.! Så jag började med det direkt. Emma kom över vid sju! När jag var klar tog vi en sväng upp till Ica och sedan bar det av med tåg till Katrineholm! Väl där. . . Kvällen var maxad.! Jösses sådan rolig utekväll. Allt var kul. Folket, förfesten, krogen, dansen, människorna etc. Kvällen får absolut 10/10 vinglas. ;)
bilder som jag snott från Emma. . .

1 kommentar:

  1. Kvä'llen va toppen älskling!!
    vill se saker från ullared :D

    SvaraRadera