söndag, oktober 03, 2010

Godnatt då..

Känns superskönt att ha kommit i ordning med praktiskt taget allt i nya lägenheten nu! Idag var vi och köpte nya soffor, såå fint.! : )
Det blev mycket finare och bättre i vardagsrummet nu när jag tog saken i egna händer! A är ju inte så intresserad av att shoppa eller byta ut något.! Han tycker att allt ska gå helt sönder innan men köper nytt haha! Men det tycker inte jag, jag hade nu tröttnat på soffan som vi hade, och bestämde mig för att köpa en ny! Ringde på en soffa igår, hon ringde tillbaka idag och sa att vi fick komma och kolla på den! Jag hade redan bestämt mig efter att jag sett bilden! Så jag ringde upp min kära sambo, och bad han låna "jobbarbilen", vilket han gjorde och nu står de fina sofforna i mitt fina vardagsrum, och dessutom till ett kanonpris.!! Nu när dom väl står här så är A lika nöjd han, men han skulle aldrig själv komma med förslaget eller, beslutet i detta fall. ; )

Nu är det mys i soffan, med massor av tända ljus! Fick ju som sagt mina Partylite produkter igår, ingen är gladare än jag! Min korg med ljus behövde påfylling såhär till hösten! Och det var vad den fick.. Dofter som; "relax, mullbär, päronchampagne" u n d e r b a r t . .

Nu ska jag strax släcka ned här, ska upp kl 06.00 imorgon! För att sedan kl 06.30 sätta mig i en kall bil mot Norrköping ihop med mamma, det är kattutställning som gäller.! Med mammas nya lillkille, Naxos.!
Då . .

Nu . .

Partylite produkterna. .

Ljuslykta, kärlek!

"Lavandeldjur"
I ryggen ligger en påse med lavendel, och du kan även värma denna påse i micron som med en vetepåse.. Men nu luktar det gott i sovrummet iallfall, och fåret pryder vår säng..

Naxos. .

1 kommentar: