torsdag, oktober 28, 2010

malin ♥ loppisar..

Jaha, nu sitter jag här och ska snart krypa ned under täcket.! Har varit en fartfylld dag idag igen! Vaknade, ringde lite viktiga samtal sedan kom Julia över! Vi tog en sväng till Lager 157, hittade inte någonting, men det gjorde dock Julia, två julklappar! Skönt för henne ;)
Blev även en god fika!

När jag kom hem mötte jag upp svärmor, vi tog en promenad och gick ned till loppisen i vårat lägenhetshus.! Ja ni förstår, lika kul som vanligt! Men det slog inte alls möbelmagasinet! Men kom därifrån med två ljusstakar som nu står i min vita hylla!
Sedan åkte jag med henne när hon skulle köra barn till Bettna, svärmor kör taxibuss!
Då bestämde vi att vi skulle äta pizza med dom, sagt och gjort. Vi tillbringade några timmar där, tills dom skulle gå och lägga sig. Då åkte vi vidare till min kära mor&far! Hämtade hem en matta som jag beställt och kollade även på lite saker i hennes butik! Hon hade fått in massvis med sjalar & smycken. Såå mycket fina saker, ska nog åka och köpa en sjal därifrån snart!

Nu är jag hemma och var nyss "den snälla flickvännen" och gjorde matlåda till min fina! När den var klar satte vi oss och färdigställde inköpslistan som blir välbehövlig på måndag då det bär av till Ullared!
Och nu blir det sääängen, puss.

1 kommentar:

  1. Loppisar är verkligen det roligaste som finns! Finns en suuper bra här i linköping! Billigt och så jäkla mycket fynd man hittat där! Bara öppen på helger så ni får se till att komma hit! ;) Hade tänkt bjuda in tviilingarna andersson och dig på middag nästa helg! Kan du då?:) Många kramar från mig och katten! ;)

    SvaraRadera