tisdag, oktober 19, 2010

Hej! Jag lever!

Ja, jag har inte skrivit här på länge nu! Senast var i fredags eftermiddag! Därefter bjöd helgen på.
- middag och marykay party ute i svärfars sommarstuga!
- lagt ut x antal auktioner på tradera.
- umgåtts med härliga människor i bie.
- vart hemma hos mor&far.
- en kväll med mor&far hos deras bekanta.
- köpt lite julklappar från jultidningar. (jag är ute i god tid, som alltid när det gäller julklappar)
- hemmakväll med mina älsklingar
- höstpyssel.

ja det är det jag minns, minnet är bra med kort.

Och idag har jag varit med Astrid i Katrineholm, vi började med en sväng till scorett i vingåker. Astrid skulle köpa ett par skor som hon lagt undan! Sedan spenderades resten av eftermiddagen i stan. Hade som plan att handla för presentkortet som jag fick från svärfar m. sambo på hemtex. Vilket jag gjorde, det blev ett påskalanset, såå otroligt fint! Och från andra affärer blev det lite annat som, en foundation, en sminkborste, en "hängare m. krokar" till badrummet, bild kommer när den är uppsatt, och sist men inte minst en bok! Som jag redan har börjat läst, och jag är som fast! Jag fick verkligen slita mig ifrån den för att sätta mig här! "dotter önskas" heter den!

När jag kom hem var A i garaget, och jag satte igång med storstädning.! Så nu är lägenheten skinande ren, möblerade även om. Och planterade om några blommor.! När A kom hem åt vi lite kvällsfika, och sedan dess har jag suttit med boken i högsta hugg.!

Lite bilder från helgen. . .
Flickorna.

En kväll i flen, från vårt vardagsrums fönster.MaryKay produkter.Höstfint.Lite handling, jag som sytt nytt "knäppe" till min älskade plånbok, knappen hade gått sönder, en nyhet hos Ica - förbannat god glass, trötta missar hos mamma, och ett väldigt läskigt får om ni frågar mig. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar