fredag, oktober 02, 2009

Jag ligger i sängen helt nyvvaken, ska strax ta mig till köket för att äta frukost. Men skulle logga in på facebook innan det tänkte jag, men icke! Vad trött jag blir på sånt, när internet sidorna inte funkar, och det kommer upp en text som; Kontot ej tillgängligt
Ditt konto är inte tillgängligt för tillfället på grund av webbplatsunderhåll. Det bör vara tillgängligt igen inom några timmar. Vi ber om ursäkt för olägenheten.
(läs; jag godtar inte inte ursäkten! fuck you.)

idag då. :)
- jag beställde en telefon ( skitfin ) och sen kom den igår och jag blev jätteglad, satte över simkortet i den och började flippra med den där, och efter fem minuter fick jag psykbryt. Jag klarar inte av touchpanelen, med min korta stubin funkar inte det där. Så, jag ska ringa och fråga hur man gör för att skicka tillbaka den så.
- kankse på middag hos mamma och pappa
- göra köttbullar för att frysa in i mängder . ;)
- sen har jag för mig att mika pratade om att dricka lite smått denna helg, men har inte hört något mer av det, så vi får väl se..

Jaja, nu ska jag äta frukost, sen göra köttbullar..

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar