söndag, oktober 18, 2009

Godmorgon!
Nu har jag inte skrivit på två dagar, jag har haft lite annat för mig..
I fredags eftermiddag var jag och sambon och inhandlade lite nytt till hushållet.. Och efter det blev det tacos och idol.. Riktigt kvällsmys, sen hörde grabbarna från mellösa av sig och bad oss titta över, vilket vi gjorde. Trevligt trevligt!

Igår; Lördag, vaknade jag så sent så hela dagen försvann nästan, så älskling körde mig till mamma och jag åt middag med dom och umgicks med mam & pap och deras två vänner som var över.. Sen kl sju kom astrid och vi satt och prata strunt i några timmar och kom fram till att vi skulle till malmköping, så vi åkte på fest där, var jävligt skeptiska först men det var helt okej faktiskt. :)

Nu ligger jag här i soffan och vårsolen lyser in, sköönt!
Skriver kanske senare, nu blir det morgonmys!
Love,

1 kommentar:

  1. Gud, vad kul att höra Malin! :) Nu har jag ju hittat din också så det blir nog en hel del läsning för mig här kan jag tro! :) Ha det bäst! (F)

    SvaraRadera