torsdag, oktober 15, 2009

Börjar bli hungrig.. Men ska vänta tills min sambo kommer hem, hoppas han kommer snart. Som vanligt så har man ju dagens dilemma att komma på vad man ska äta idag.. Jag har legat och funderat ett tag nu, och jag är skittrött. Det är förmodligen min andra hälft också, så det får bli en enkel tomatsoppa med pasta i och bröd till.. Lätt och gott.!

Jag ligger och kollar ut på trädet som står precis utanför balkongdörren, och hela trädet är gult och rött.. Det slår mig att hösten är rätt mysig ändå, även fast det är väldigt kallt och burrigt ute.. Jag får en anledning till att tända alla mina x antal ljuslyktor i lägenheten, anledning till att ta fram alla plädar och filtar och tofflorna kommer till användning, vilket gör det så himla mysigt!

Hörs senare kanske, nu ska jag ringa albin och fråga om han är på g hemåt. :)


Var tvungen att lägga in en bild på trädet som jag skrev om nyss, verkligen höst!



Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar