torsdag, oktober 15, 2009

Det märks tydligt att jag inte haft ett shit att göra idag, detta är mitt femte inlägg idag. Så många inlägg har jag aldrig skrivit på en dag förut, haha!

Jag har nyss fått i mig lite mat, vilket gjorde mig på bättre humör.! Sambon har fortfarande inte kommit hem från jobbet, han slutar fyra egentligen men jobbar tydligen över. Så förut var jag lite irriterad för att jag skullle få äta själv, men som tur var kom Niklas över och gjorde mig sällskap, nu sitter han och kolla på tv, ( the hills ) och jag sitter här.. Är sugen på en promenad, men Niklas verkar inte vara lika sugen.. Men jag får tjata lite så kanske jag får ut honom..
Jag och astrid kunde inte ses idag, det dök upp lite andra saker hos henne, så vi får ses någon annan dag.

Och så har jag beställt en ny telefon.. ;) Hoppas denna är bättre än den förra!

Love,

3 kommentarer:

  1. Hoppas den nya telefonen går att SMS.a med ;-)

    SvaraRadera
  2. tjena de är jeja här :D roligt att du gillar min blogg. Din är inte så pjåkig den heller :D ska absolut börja läsa din med. kram

    SvaraRadera
  3. Tyvärr så hade jag inte den stilen på text i paint. typiskt. Men tack ändå jätte gulligt av dig :) Kramar Anna

    SvaraRadera