onsdag, oktober 21, 2009

Hejhejhej.. :)
Har precis kommit hem från "debatten", det gick skit bra! Fick lite beröm också så fattar för att åskådarna också gillade det! Efter det stod jag i vår monter med mentorn min, kul att många är intresserade av vårt Lärlingsprogram! Synd bara att det bara finns 15 platser.. :/ Efter det tog jag en omväg hem för att få lite motion.. Skönt med en promenad.

När jag kom hem satte jag upp mina nya gardiner som jag beställde för en vecka sen, dom hade kommit idag.. Det blev fint! Efter det kom städsuget, jag vattnade och möblerade om lite blommor, plockade lite i köket, rensade och tvättade ur kattlådan, tände lite ljus och nu sitter jag här och myser.! A kom nyss hem och han hade niklas med sig. Så nu ska jag umgås med dom. Jag måste prata med Niklas om hans vistelse i boden, är lite nyfiken på hur det var. :)

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar