torsdag, oktober 08, 2009

Nu har jag inte uppdaterat på väääldigt länge. Mitt minne är ju bra men kort så jag vet inte om jag minns vad jag har gjort alla dagarna men ska försöka redovisa haha.

Lördag; Ehm, dagen minns jag inte så mycket av, förutom att vi hade besök av emil, linus, agust och tobias. Sen var albins pappa och pingla över och gratulerade mig i efterskott.. Men kvällen slutade iallfall i Katrineholm på en krogruna, mycket mycket trevligt. :) Det blev ett x antal stopp påvägen hem därifrån haha. ;)
Söndag; Jag minns ingenting av den dagen, så kan inte ha gjort något speciellt då. :)

Måndag; Vi var i Eskilstuna, jag köpte halsduk och en ny vinterjacka. Sen tog vi en fika där också, mysigt!
Tisdag; Jag pluggade på trafikskolan efter det vanliga plugget, och på kvällen var jag på massage ( läs; helt underbart ).
Onsdag; Jag var och informerade niorna på malmaskolan om gymnasiumet . Så jag slutade tidigt, och passade då på att gå till trafikskolan. På kvällen åkte vi till Katrineholm, sprang in på willys och köpte lite mat. Sen hem till svärfar och hans pingla, fikade och umgicks lite. :) Treeevligt.
Idag; Jag har vart på praktik, hälsat på mamma och pappa, lagat mat och sen har vi tvättstugan hela kvällen. Passade på att sätta mig här nu medans jag väntar på att den färgade tvätten ska bli klar. Tror det kommer besök snart också, det lät som det!
Imorgon; Åka till Gnesta och informera deras nior om gymnasiumet. På kvällen och över helgen vet jag inte vad jag ska göra.. Det får tiden utvisa.

Typiskt att det regnade och blev helt blött ute, jag som hade tänkt gå på en promenad lite senare. Men nu tappade jag insperationen. suck!

Nu tror jag sista maskinen är klar, ska springa ned och ta den nu.
Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar