torsdag, oktober 15, 2009

Godmorgon folket. :)
Jag har inte hunnit göra mycket denna morgon. Mestadels leget här i soffan och gjort ny layout på bloggen nu när det börjar bli mörkare tider ute blir det även det på min blogg. ;) Men observara att det bara gäller layouten, för inehållet är alltid lika ljust . ;)

Nu har jag haft huvudvärk konstant i två veckors tid om inte mer. Och då är det ju ingen hitt att vara i plugget då, så det drar ju iväg med frånvaro..
Mamma ringde idag och ifrågasatte just det, ( fånvaron ). Men hon förstod direkt och kom med förklaringen att man i första hand behöver tänka på sömn, motion och mat, som om jag inte hört det tidigare.. Men nu måste jag verkligen ta tag i de två sist nämnda.. Motionen och maten, jag är skit kass på att röra på mig och ännu sämre på att äta hälsosamt och på regelbundna tider, fyfy! Jag måste bli bättre..
Sen sa mamma även att jag skulle boka tid hos synoptik, whaat?
Hoppas synen är korrekt iallfall!

Ikväll ska jag träffa Astrid, vad mysigt! Vi skulle dricka te och gå promenad, se där en bra början på mitt nya liv som nyttig ( gällande just motionen )..

Love,

1 kommentar:

  1. Vad roligt att höra :)
    Vad fin din nya blogg blev förresten. Är lite sugen på din förra stil på texten, den du gjorde i paint. :) Hoppas jag skulle kunna få namnet på den stilen. Ha de bäst. kram Anna

    SvaraRadera