onsdag, oktober 28, 2009

Det är inte försvarsbart så mycket jag handlar och spenaderar pengar! Måste börja hålla i mina pengar bättre.. Men det är ju så kul att handla inredningsgrejer. Förra veckan var jag på två ljuspartyn och handlade x antal ljus.. I Söndags var jag och sambon till Katrineholm, där inhandlades två par "kronor" till prydnad i vardagsrumsfönstret, och två krukor, balsam/shampo, tampongs ( vilket är obligatoriskt )I förrgår var jag med svärmor i Eskilstuna på Jula, Rusta, Plantagen och några affärer inne på tuna park! Har inte räknat ihop hur mycket jag spenderade då, men det känns som om det iallfall var någon av de bra dagarna då jag höll i pengarna någorlunda bra! Jag inhanlade ett rött fat att ställa mina adventsljus på, ett par knä strumpor, en tunika. Ja fan det var nog bara det, bra bra! Igår var jag på mitt andra hem tillsammans med svärmor! IKEA <3..
Där inhandlades 6 glas, fyra tabletter till bordet, torkade blommor, små "tomtar" som jag blev heeelt förälskad i ( ska hänga i granen ), ett pack med 100 ljus. Därefter åkte vi till blomsterlandet, där köpte jag en mugg till pappa (farsdag snart), två par blommor med försvaret till mig själv att på ica kostar likadana blommor två för typ 100 kr här kostade dom två för 50 kr, när jag väl är hemma och ska in på ica med älskling och typ köpa bröd och smör, ser jag blommorna.. Två för 40! Gaaaah! Sen traskade vi in i en "lågprisaffär" jag kom ut med ett kaffefilter-hållare. (namnet ?)!
Ah jösses, så idag ska jag bara hålla mig inne så jag inte kan spenadera några pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar