måndag, oktober 19, 2009

Idag har vart en lugn dag men vart har den tagit vägen :O? Dagen bara försvann.. Jag har vart i plugget och efter det hämtade jag ut nya luren, därefter låg jag bara hemma och myste med min älskade misse. Kl fem kom älskling hem och strax därefter åkte han ner och skulle springa så då passade jag på att sola :) gud så skönt det är! Nu har jag vart hemma ett tag, nyss ätit mat.. Det blev köttbullar och spagetti, mumma! Och sitter nu här och nördar, med lite sällskap av sambon och Jonis.. Trevligt!

Nu funderar jag på att byta sängkläderna och göra mig i ordning för kvällen, med lite ljus och tv tittande. Det är ju en dag imorgon också, fick reda på av rektorn idag att jag ska vara med på paneldebatten i skolan imorgon, sen är det gymnasiemässa på onsdagkväll, torsdag för och eftermiddag och likaså på fredag, och jag ska närvara vid alla dessa tillfällen, stå vid montern och locka till oss niorna att komma till vår skola / vårt program. :) Eftersom att resten av vår klass inte vet vad ställa upp är, så jag blir nog själv.. Tillsammans med lärarna..

Föresten ?! Har jag sagt att jag har världens mysigaste mamma och pappa. :) kärlek!


Love,

3 kommentarer:

  1. vad vart det för en telefon då? =)

    SvaraRadera
  2. Hej anonym, skriv gärna ditt namn, det är kul att veta vem som frågar :) men det var en T700.. :)

    SvaraRadera
  3. blev mobilen bra den här gången då?

    SvaraRadera