söndag, oktober 25, 2009

Godkväll..
Har precis slagit mig ned i soffan och nyss skickat in Oriflamebeställningen.. Har märkt att man ska göra det en vecka innan perioden är slut, annars är hälften av produkterna restnoterade, och det är ju inte speciellt kul.. Så nu blev ingenting restat!

Tidigare idag har jag vart i Katrineholm med Malin hemma hos sambons pappa och tjej.. Mycket trevligt. Jag och Malin var nere på stan och kollade in det nyöppnade HM.. Men vi gick bara in och ut igen, alldeles för mycket folk.. Får gå dit om någon vecka igen när det har lugnat sig.. Efter det kikade vi runt i lite andra affärer som ex. Åhlens, och där hittade jag sötaste glöggkopparna! Jag måste dit imorgon och köpa dom!! Efter en timme på stan gick vi hem och Malin började förbereda för sitt ljusparty som hon skulle ha under eftermiddagen.. Och det finns ju så mycket fint i dessa kataloger, så slutade med att jag handlade 12 pack votivljus, med dofterna; päronchampange, plommon och konjak! Sen 4 adventsljus med doft kanel och lagerbär <3!

Jag kom hem runt halv åtta och strax efter det kom Astrid förbi, vi satt i soffan och snackade om allt mellan himmel och jord som alltid annars, under en kopp te med varma mackor! Mumsigt..
Nu har hon åkt hem och jag har bytt gardiner här i vardagsrummet, jag börjar ladda med färger inför höst / jul! :)

Nu blir det snart sängen..
Love,

1 kommentar:

  1. Oj, ett inlägg om dagen. Det kan bli svårt! Men jag ska göra mitt bästa och försöka;)

    SvaraRadera