tisdag, oktober 13, 2009

Hallå hallå. :)
Minns inte när jag uppdaterade bloggen senast, men det kan inte ha vart så hemskt länge sen.. Jag har iallfall inte gjort mycket under denna tid. Bara vart hemma med min älskling och umgåtts med albins familj och min. :) Underbart.. :)
Igår var jag hemma från plugget, hade en dödlig mensverk! Men idag är det bättre!

Idag har jag hunnit med massor av nödvändiga saker, direkt när jag slog upp ögonen ringde jag emma. Hon sov precis som jag hade i tanken.. Men efter två samtal och ett sms vaknade hon. Jippi!
Jag gick därefter upp och tog tag i disken och allt annat i köket, efter det dammsög jag soffan och vardagsrummet, sen kom emma.. Vi låg i sängen och snackade skit, alltid lika mysigt! Sen fick jag henne att skriva ett blogginlägg. Och medans hon gjorde det passade jag på att damma av här i vardagsrummet. Så nu är det skinande rent och doftar Liljekonvalj i hela vardagsrummet.

Ikväll ska jag och Emma ut och äta, det blir kinarestaurangen i katrineholm. Och efter det upp till hennes syster Anna och färga hennes hår. :)

Ses!
Love,

1 kommentar:

  1. Aww gullunge! :D haha vi ska ha mysigaste kvällen ever. prata så mycke skit så de heter duga! mums fillibabba :D

    adda min msn föprfan!
    emmaanderss0n@hotmail.com

    SvaraRadera