torsdag, oktober 22, 2009

Gaddarna är precis borstade och nu ligger jag här i sängen med mina två underbara! Gymnasiemässan idag gick skit bra, stessigt men ganska kul också.. :) Så var i skolan från halv nio till fyra, under den tiden hade jag två paneldebatter och fyra informationsmöten om just Lärlingsprogrammet.. Efter det kom jag hem och bara la mig på soffan, dötrött!! Vilade ett tag sen kom mamma förbi och vi satt här hemma och snackade lite skit, alltid lika mysigt att träffa henne.. Sen efter ett tag åkte vi vidare till Hälleforsnäs för att gå på ljusparty, så nu blev man 279 kr fattigare.. Mamma bokade ett party också, så då blir det väl till att köpa något fint då med. Så nu ska det dofta teak kardemumma och kanel och lagerbär här hemma.. Riktiga juldofter.. <3
Efter det åkte jag med mamma hem till dem men hann bara stanna där i tio minuter innan A kom och hämtade mig.. Och vi åkte lite skogsväg hem som slutade med ( 4 mil ) Ooops. Vi brukar åka skogsväg lite då och då för att jag tycker det är så skönt att åka bil haha och roligt att stöta på alla djuren, men då brukar det inte vara så långa sträckor. Men men denna gång mötte vi på några varelser iallfall.. Vi såg två älgar ( vilket jag aldrig sett på riktigt tidigare ), en uggla, 8 vildsvin, tio rådjur, fyra hjortar och tre harar haha.. Som ett jävla zoo..

Jaja, nu ska jag försöka somna, det är ju en dag imorgon också..
Gymnasiemässa då också, puuh! Imorgon är det Vingåker, Vallabor och Gnesta som kommer. Men sen är det iallafall höstlov, vilket är behövligt!!

Sov gott!
Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar