torsdag, oktober 29, 2009

Ikväll ska det förtäras alkohol..
Jag ringde min vackraste partykompis som jag alltid ringer när det nalkas fest.. Hon vid namn Astrid!
Så jag åkte nästan direkt när sambon kom hem, tråkigt att vi knappt hann ses men det får bli imorgon eller något! Astrids far kom och hämtade upp mig, sen åkte vi hem till det gula huset i Mellösa.. Och nu ligger jag här i sängen, astrid lämnade mig själv ett litet tag för att uträtta lite andra behov! Jag är riktigt seg, men piggnar nog till under kvällen! Får se hur denna fest blir, jag hade inte planerat att närvara ikväll, men sen trängde sig suget efter dans och umgänge på! Så nu ligger jag här hemma med en blandad grogg och funderar på kvällens outfit.. Det blir nog bara helt enkelt en vanlig tröja och ett par leggings... Det är tråkigt att klä upp sig som någon drottning.. Det är ändå inte kläderna som gör en till den drotting man är! ;)

Jaja, snart borde Astrid komma tillbaka, så nu ska jag försöka avsluta inlägget.. Ja nu hör jag hur det klampas i trappen.. Bye bye!

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar