tisdag, september 29, 2009

Hoho, skrev aldrig något om gårdagen, det blev lite sent där på kvällen . Jag var trött! Men men, på dagen var jag med Niklas i Eskilstuna, vi hade det trevligt där, eller iallfall enligt mig själv.! Sen på kvällen åkte vi in till Eskilstuna igen men då var min man med. Vi kollade på bio, det blev flickan som lekte med elden. Precis som den första så var den skit bra!

Idag har jag vart i skolan, haft ett litet samtal med min fd. mentor. Vilket resulterade med mycket bra nyheter.! Skönt när det går och blir som man själv vill. :) Vi slutade tidigt idag så jag åkte med 3 flicks till Eskilstuna.. Vi har gått runt där hela eftermiddagen, vi kom hem kl 20.30 typ.. Så på den tiden, ( som ni förmodligen förstår ) hann jag spenadera lite pengar. jag köpte lite nya saker till hallen, det blev skit fint! Och så köpte jag en fin fin tröja. Men inte mycket mer än så. Nu sitter jag hemma och har nyss tagit en varm dusch och plockat lite här hemma. jag väntar på att min man ska komma hem, han jobbar över. Undra hur länge? Jaja, när han kommer blir det kvällsmat, mys vid tv:n sen sängen!

Jag har räknat ut att på 3 dagar har jag vart i Eskilstuna fem gånger.. Många resor fram och tillbaka..

Sen vill jag bara tala om att jag stödjer Bröstcancerfonden, jag köpte Ahlgrensbilar igår, påsen var rosa och godisarna med, jag vet inte om det var vägskyltar, motorer eller reservdelar men det var inte det som var det viktiga. Det var att några kronor gick till bröstcf, sen idag så köpte jag en fin "nål" som man sätter på jackan och ett mobilsmycke med det rosa bandet. Gör det du med!! Man känner sig nöjd efteråt.

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar