torsdag, september 10, 2009

Jag säger då det, det finns inte mycket planering av lärarna på skolan.. Var på praktiken idag som vanligt och så får jag samtal från en lärare som säger " gör dig klar, för om fem minuter kommer jag och hämtar upp dig, vi ska till hälleforsnäs och föreläsa för niorna".. Snäll som jag är följde jag med, så har vart där idag och berättat om vår skola och om lärlingsprogrammet.

Gick hem till mamma efter skolan och följde med henne och lillsyrran och handlade.. Trevligt! <3

Nu är jag hemma med älskling. Vi har ätit och duschat och ska nu iväg till svärfar och hans pingla. :)

Just det, jag har "vunnit" ett par skor på Tradera och ska betala över något som heter Payson ?! Någon som vet hur det går till.. Isåfall kan väl du vara snäll och skriva en kommentar och berätta. Det skulle vara till stor hjälp..

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar