lördag, september 19, 2009

Ojojoj vilken kryssning. :) Det var extremt mycket folk, bra artister, mycket hängande i barer, och väldigt mycket alkohol. Alltså en fullbordad kryssning. Vi gick på båten kl åtta tror jag och öste hela natten till kl 6 på morognen då började jag bli en aning sliten och jag hade knappt röst kvar! Så då blev det att slumra ett tag, sen vaknade jag kl ett och då slängde vi i oss varsinn baguett för att sedan ta sig en återställare i baren. Efter några drinkar där på morgonkvisten gick vi och handlade lite smått i taxfree, spelade bort pengar, och förtärde mer alkohol. Runt 7 gick vi av båten för att ta bussen hem, och jag lovar det var segt på bussen . ;) men när vi började närma oss Eskilstuna blev det att tagga till igen för här skulle inte vilas.. Vi åkte hem lämnade packningen för att sedan dra oss till min Angelica. :) Som firades för fyllda 19 år. :) Det var mycket trevligt, även fast vissa kanske skulle gått tidigare än vad de gjorde. Men men, jag hoppas att hon iallfall var nöjd med sin överaskningsfest <3

Och som ni kanske förstår blir det en dag till att återhämta sig idag!

Bilder och videos från kryssningen kommer på Facebook. :)

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar