lördag, september 12, 2009

Nu har jag kommit upp ur sängen.. Det blev sent igår hemma hos Mika & Annie, men gud så trevligt det var! Massa prat, tv, onyttigheter m.m. :) Sen fick jag se Ville också.. Jösses så det går fort när dem små växer. :)
Fick reda på att Annie fyllde år också, så vi bestämde att männen skulle få bjuda ut oss på restaurang någon gång inom kort. :) Mumma!

Nu är jag som sagt uppe iallfall, men denna morgon lockade inte datorn, men hamnade här endå. För skorna från Tradera som jag vann var tvugna att betalas.. Förstod ingenting av det där betalningsättet.. Men tillslut såg jag att det var 199 kr mindre på kontot.. Så pengarna har ju iallfall gått iväg, nu är det bara vänta och se om skorna kommer..!

Idag ska jag;
- Träffa Astrid
- Ha spa här hemma, gurkor på ögonen, nyttiga drinkar och asiktsmasker.
- Betala förra månadens Oriflame faktura.
- Och förmodligen skriva några inlägg här. :)

Love, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar