onsdag, september 16, 2009

Som jag skrev igår så var vi på en skola i vingåker idag och informerade om vår skola i flen. :) Jag säger då det, dagens tonåringar! Det är hemskt.. Ska inte dra alla över en och samma kant, för vissa är ju faktiskt trevliga, men dem är få.. Men förmodligen är dessa otrevliga filurerna som man möter i skolan väldigt trevliga och mysiga bakom dom stängda dörrarna hemma! Synd bara att dem inte alltid är det..


Jaja, när jag väl kom hem därifrån var jag på möte med SYV, som gick bra.. :) Och efter det började jag traska hem, men påvägen fick jag syn på ett par stolsdynor, som verkligen skulle passa bra hemma hos mig tänkte jag! På mina nya köksstolar. Så jag gick in och köpte dem. Sen när jag väl var på "stan", kom jag på att jag skulle boka klipptid, vilket jag ska ha gjort en månad nu, hade ju det i baktankarna, att jag skulle bli fin tills kryssningen. Men fick aldrig arslet ur vagnen eller hur är det man brukar säga! Så jag gick in hos Berry, och berätta som det var, att jag har vart lat och inte gått och bokat tid tidigare och att jag skulle på kryssning imorgon, så den ängeln fixar en tid till mig idag, förmodligen hans rast typ. =/..
Så nu har jag iallfall klippt mig, och jävlar vad nöjd jag blev! :)
Sen har jag städat här hemma idag, känns som det är bäst att göra det idag så man kan komma hem till ett rent och snyggt hem efter kryssningen.

Tänkte lägga upp en bild på hur det blev med nya bordet och stolarna och mina dynor såklart ;) om någon är intresserad.





3 kommentarer:

  1. oj! shit vad fräsht det blev :)

    SvaraRadera
  2. sv; skojjaru! de är ju stenhårt tråkigt! hahaa synd bara att många är som dom är. Tur att du och jag är så förbannat spontana!! :D

    satans va fint de nya bordet blev malin!

    SvaraRadera
  3. Vart as snyggt!! Imorgon blir det kryssning!! :D Fy faan va kul det kommer bli!!

    SvaraRadera