söndag, september 27, 2009

Har inte skrivit på några dagar nu. :) Men dagarna har vart fullproppade med massa andra roliga saker än att sitta här. Men nu tar jag mig tid! I torsdags fyllde jag hela 19 underbara år. :) Fick massa fint, och massa treviga människor kom över och gratulerade mig.. tack! Fredagen var en skön studiedag, så jag gjorde verkligen nada under hela dagen, låg bara hemma i sängen och bara funderade på massa saker.. Skönt! Sen på eftermiddagen kom älskling hem och vi åkte till Serholt Outlet och kollade runt lite, sen avslutade vi med en fika och en runda inne på Lager 157. Köpte strumpor och ett vitt linne. :) Kvällen slutade i Katrineholm ( läs; krogrunda ) mycket trevligt. Igår åkte jag och mannen till Stockholm och firade hans mormor som fyllde 75 år tillsammans med hela tjocka släken.

Och nu har jag precis kommit hem från Eskilstuna, var där med mamma, bror och syster.. Det var mysigt, jag hade saknat dom! Och nu ska jag, älskling, niklas, tobias mfl. Åka till Eskilstuna och kolla på Streetrace.. Skojskoj .

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar